środa, 28 czerwca 2017

Mariola Morcinková i Grzegorz Daukszewicz w Rembertowie - spotkanie z młodzieżą, 19 czerwca

SPOTKANIE W REMBERTOWIE


19 CZERWCA 2017


Podpisywanie czas zacząć…Fot – Renata Wawryszewicz


Spotkanie Grzegorza Daukszewicza i Marioli Morcinkové z uczniami w Rembertowie. Fot. Sebastian Kosecki 


Zdjęcie pamiątkowe z organizatorem spotkania. Na zdjęciu Sebastian Kosecki, Mariola Morcinková, Grzegorz Daukszewicz. Fot – Renata Wawryszewicz


W mimionym tygodniu miałam przyjemność spotkać się z młodzieżą Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 126 im. Bohaterów Westerpaltte w Rembertowie, gdzie byłam jednym z gości. Oprócz mnie w spotkaniu wziął udział również Grzegorz Daukszewicz,  aktor znany m.in z roli Adama Krajewskiego w serialu „Na dobre i na złe“.

Zdradziłam tajniki dziennikarstwa. Całość przedstawiliśmy formą wywiadu, Grzegorz opowiedział o blaskach i cieniach aktorstwa. Chętnie odpowiadał również na te pytania, zadawane przez uczniów. Spotkanie odbyło się we wspaniałej atmosferze. Śmiechom i pamiątkowym zdjęciom nie było końca.

Bardzo serdecznie chciałabym podziękować za zaproszenie, gorące przyjęcie i cudowny czas.
Największe podziękowania należą się Grzegorzowi Daukszewiczowi, Sebastianowi Koseckiemu, Pani Renacie Wawryszewicz oraz oczywiście - wspaniałej młodzieży.


To był cudowny dzień, pełen wrażeń, zaskoczeń i ciepła.
Jestem dumna z zaproszenia i pojawienia się w tak wyjątkowym miejscu.

Dziękuję.

Mariola Morcinková

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz